lørdag 7. november 2009

Snø


Riktig nok er bakken i Vestbyområdet framleis relativ bar og fuktig, men i Vladresbyrjar det verkeleg å bli vinter. Då er det fint å ha moglegheite og hive seg i bilen for ein Vangstur.


Sjølvportrett frå hjortejakta

I går fekk eg meg ein tur på hjortejakt; eg hadde sett for meg at snøen som kom skulle gje ypperlige snikjakt forhold - men der tok eg feil. For det fyrste hadde det kome mykje meir snø enn eg hadde regna med (tungt å vabbe i snø opp til knea). Og for det andre hadde det vore ei mildare periode mellom snøfall som resulterte i eit ypperlig skarelag (og som alle veit: skare bråkar - mykje). Vart sjølvsagt ikkje hjortefall, men fekk likevel sjå tre dyr. Det er alltid stas!


Fadern tok bilete av oss når me va i farta nedover jordet

I dag var eg, hundene og muttern på årets fyrste skitur oppi lia. Eg må nok inrømma at det er lenge sidan skimuskulaturen har vore i bruk og den fekk verkeleg køyrt seg.  Men utrule morro!! Eg regnar med at ho som måtte stå att i kjøttdisken på Mega Vestby er temmleg misunnleg no ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar