tirsdag 2. juni 2009

Vang


Luke i svevet med Hugakollen bak og utsyn nedover dalen mot Slidre

Torsdag sette me uss i bilen og dura oppover te Vang. Har vøre gødt å hatt ei skikkelig lang helg med avkobling og Ås-fri! Me har også fått med uss ein ved dugnad hjå bestemor og ein triveleg tur for å vitja Vikja Turid, kombinert med ein liten rundtur i indre Sogn. Me avslutta med ein tur opp til Avdalen gard i Utladalen Landskapsvernområde, der eg var sivilarbeidar. Dø kan tru det va fint å koma seg ein tur oppatt der.

Dei siste dagane har eg hatt eit fotoprosjekt med grønnsisik på kvist, det har foreløpigt ikkje gått akkurat som eg har tenkt meg. Grønsisiken, er som alle andre skapningar veldig vanskelig å forutsjå, samt at dei sjelden gjer akurat som ein har tenkt seg. Legger likevel med eit par glimt av frå føremiddagen i går. 





I går kveld var eg ein liten tur ute for å fotografere stemorsblomster.


2 kommentarer:

  1. Detta var jammen ein fin blogg! Skal fylgja med og velja meg ut nokre bilete eg ynskjer meg...! :P

    SvarSlett