lørdag 5. desember 2009

Kalde dagar



Slutten av november og desember månad er alltid travle dagar som student. Dagane går stortsett med til semesteroppgåver og eksamenslesing, og med kortare dagar blir det altfor lite tid til foto. Onsdag klarte eg å avslutta litt tidlegare på skula for å rekke dei siste solstrålane før sola gjekk ned, det rakk eg sjølvsagt ikkje. I det eg kom heim krøyp sola akkurat ned over grantoppane i vest, så der gjekk planane om stemningsbileta med solnedgang over Kjennstjernet i vasken.

Heldgvis hadde værgudane klart å klemme inn nokre dagar med minusgrader, og det har vore eit kjærkomment lyspunkt, ettersom den siste tida her kan beskrives som temmlig grå og fuktig. Kuldegradar og skyfri himmel førte til at eg fekk med meg ein fin blåtime med fullmåneoppgang før det vart mørkt.

Ellers er det fint å bu i ei hytte i skogkanten. Eg har fått i gang fuglefôringa og har dagleg besøk av kjøttmeis, blåmeis, granmeis, løvmeis, svartmeis, toppmeis, spettmeis og nøtteskrike, i tilegg til ei par gjesteoppptredenar av trekrypar, raudstrupe og gjerdesmett. Så eg satsar på litt fotografering så fort eksamensperioda er over og været vil forholda seg litt mindre fuktigt.
Dei siste kveldane (og morgonane) har det også søtte ei kattugle å hukra i bakom utedoen, så håpar den slår seg ned i nærleiken!



Månen på tur opp



Frossen dam

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar